Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Rubrik saknas

Av Cat - 3 januari 2009 23:01

Jag är skillad, jag stal precis sandras kungakrona.. Min köttfärssås blev godare! High status ;)


Jag vill aldrig mer ha mat för övrigt. Blev lite väl mycket, men det är svårt att sluta när det är så förbannat jävla gott!

Hade sallad med fetaost till.. yummmmm

 
 
Michelle

Michelle

4 januari 2009 10:32

JAG VILL OCKSÅ HA KÖTTFÄRRRSSSSÅSSSS.

http://mistyrain.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cat - 10 januari 2009 20:40

NY BLOGG NY BLOGG NY BLOGG! http://psychosexual.blogg.se jag gillar designen på den nya bättre. Följ efter mig, bevka mig, dyrka mig.   och med dessa ord överger jag denna bloggen. ...

Av Cat - 10 januari 2009 16:28

Håller på att mecka ny blogg, har skaffat en bunt men ska välja vilken jag gillar bäst. Jag tror jag vet vilken det blir... Men iaf, hänger här tills bytet är gjort och jag presenterar den nya bloggen. :)   be patient. ...

Av Cat - 9 januari 2009 20:41

Cat ’n’ Stein. star inc. <3 säger: aaaaaaaawh vad söt Jimmy säger: hehe ja lill grabben Cat ’n’ Stein. star inc. <3 säger: jag vill också ha barn Jimmy säger: okey Jimmy säger: men det kommer, plugga du först Cat ’...

Av Cat - 9 januari 2009 17:03

Jag fick svaret på en av mina frågor i förrförra inlägget. "hur ser en hora ut?"Jo tack, vi hade kulturhistoria och givetvis pratade vi om en kostnär som målade av prostituerade i Moulin Rough. Henri de toulouse lautrec hette han och var ett inavelba...

Av Cat - 9 januari 2009 10:50

Okej, jag är språkpolis, kalla mig vad fan du vill.MEN JAG STÖR MIG ENORMT PÅ FOLK SOM SÄRSKRIVER! vem uppfann särskrivning?!     Enkelt tips för folk som inte fattat det här med att sätta ihop saker man överdriver;Skit glad. - Nej, jag är ledsen när...

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards