Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Cat - 3 januari 2009 23:01

Jag är skillad, jag stal precis sandras kungakrona.. Min köttfärssås blev godare! High status ;)


Jag vill aldrig mer ha mat för övrigt. Blev lite väl mycket, men det är svårt att sluta när det är så förbannat jävla gott!

Hade sallad med fetaost till.. yummmmm

Av Cat - 3 januari 2009 09:53

Känns som att det är dags att byta färger igen, måste ju passa med håret om jag lägger upp nya bilder.. Inte för att jag har någon bild på min nya färg, kanske är bäst så med tanke på alla dessa förbannade jävla copycats. :)

folk man inte ens känner som bara snokar för att härma. Get a life, and dont get mine.


Nåja, foodade pizza igår, riiiiiiiiiktigt gott. SOM JAG HAR LÄNGTAT!
Undrar lite över om Josse lever?


För övrigt åker pappa snart in så vi ska ha lite far-och-dotter-dagar har jag bestämt. Jajjemän, vi ska bowla, åka till spelhallen och sånt mys. :)

När börjar folk jobba?! Jag har längtat som en jävla idiot nu på att få ett sött sms från han... min upptagna vän alltså.. Vill berätta hur mycket jag saknat honom och hur mycket jag längtar tills vi ses igen.. :(


Äh, nu ska jag fortsätta knarka vatten och greg graffin, SOM FÖR ÖVRIGT HADE BÅDE FRUU OCH BARN! Kill me?!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards