Alla inlägg under december 2008

Av Cat - 31 december 2008 12:48

HAHA pappa är ju rolig. Fick ett sms imorse där det stog "Gott Nytt"
så svarade jag "år"..
fick tillbaka "Det var d"
Så jag frågade om han var full, fick tillbaka "Nej, jag håller på med ett"
"Det är ganska kul att skicka ha"
"lva sms?"
"Pre"
"Men du är störd :P"
"Ka"
"Sluta :D"
"O"


hahahhaa min pappa är klockren och jag saknar honom! 

Av Cat - 29 december 2008 17:34

Du suger... men inte lika bra som jag. HAH!



GRATTIS JOSEFIIIIIIN <3 

Av Cat - 27 december 2008 01:46

För den som undrade så finns jag på bilddagboken under namnet "CatNStein" :)
just nu har jag en hund på foten, den är kär i mig.. Hundar dras till mig.



BAKFYLLA! 

Av Cat - 24 december 2008 14:11

GREG GRAFFIN, DU ÄR SÅ SNYGG ATT JAG FÅR ONT I MIN RYGG!


hejja hejja hejja, nu ska vi suuuupa och greja.




Merry fcking  CHRISTMAS.

Av Cat - 23 december 2008 16:14

Av Cat - 21 december 2008 10:51

Allvarligt talat, jag är ledsen Frankie, men jag har en ny karl i mitt liv, SÅ FÖRBANNAT JÄVLA HET!
iaf 1996, men who cares så länge minnena finns bevarade på youtube?!

Jag är helt kär, suttit och glott på samma jävla klipp på youtube sen igår kväll..

Jag tänkte bjuda ut min karl lite, men allvarligt.. MUMS!




Av Cat - 20 december 2008 17:57

Pappas ringsignal stör mig, UNIBET tjalalalalallalala.
Tänka sig att en gång i tiden hade jag den, det var JAG som la in den, jag skämms.


Sitter här i min ensamhet, tre tidningar ligger på stolen brevid.. Jag vågar inte riktigt, men det lockar.

Pengar, vem tackar nej till lättförtjänta pengar? Jag är då inte den som tackar nej när det bjuds.


Åker till etuna imorgon, vet inte alls när jag kommer tillbaka, jag älskar ju mitt bär och vi har alltid så jävla kul ihop. Blir en bunt alkohol och så.. LIVET FLYTER PÅ BRA!


Jag orkar inte skriva mer, lär skaffa en seriösare blogg inom en snar framtid där jag skriver om lite mer allvarliga saker som absolut inte har med hela mitt liv att göra, så denna kommer finnas kvar.


Hej hopp lössnopp :)

Av Cat - 20 december 2008 01:05

Jag är snygg i håret ;)

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards