Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Cat - 23 oktober 2008 17:27

För det första är jag irriterad på allt och alla som säger/skriver "tattooed for life" JA?! TATUERINGAR BRUKAR VARA FÖR LIVET DITT PATETISKA FREEEAAAK!!!!!!!!


Nåja, nu har jag dampat klart. Vill så gärna tatuera mig.. Josse vet vad men det är hemligt ;D


Bio med syrran imorgon :) Nån ny svensk vampyrfilm som har premiär.. :P Hon bjuder ju så :) rar hon är. <3


Fick min nya mobil idag, satan i gatan vad den är fin, jag är så kääääär.

Puss på er. :* 

Av Cat - 23 oktober 2008 07:04

Varför ska jag alltid tvingas se på medans folk begår ofantligt stora misstag?
Varför känns det som att det är mitt fel när folk jag bryr mig om gör saker de inte mår bra av?


Du förtjänar bättre än du fått.. 

Av Cat - 23 oktober 2008 06:44

Till att börja med gör vi vågen, både för att jag får min nya mobil idag och för att jag uppdaterar! Se så, gör vågen nu då!


Tänkte citera min fantastiska mattelärare, bara för han är så totalt underbar och helt klockrent charmig och rolig!

"Det är ju som att lägga en tegelsten på marken och sedan skrika att det inte är ett hus! Nej, men vänta ett litet tag så ska du se att det blir ett jävla hus, det är bara en början."

Till oss när vi inte förstog nåt alls.. :P
Vi håller på med nåt som jag inte vet vad det heter, men det är iaf en diagram av något slag, när man väl fattar är det askul ^^  Vi fick hur som helst en bunt  tal, 4 stytcken till och med.

Vi skulle räkna ut K-värdet. Så fick vi "5x" som Jocke så vackert beskrev.

"Kan ni den så ska ni vara glada, kan ni den inte ska ni vara glada ändå, den har liksom ingen funktion, som ett jävla psykfall" :D


Michelle och jag ska baka pepparkakor och jag ska på ryssning på lördag med farmor, kusin, syster och hennes boyfriend. Skall bli niiiiiice, TALLINN! <3

hua, nu fick jag ont i tanden.. Ses senare :D 

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards