Alla inlägg under oktober 2008

Av Cat - 11 oktober 2008 23:49

Nu är det kaos, inre jävla kaos.
Och mitt i allt så somnar du?!

Det började med ett simpelt MMS.. Men det var då det slog mig.. "Avsändare: Max Älskling <3"
Jag har aldrig varit så kär i någon som jag var i dig?! Jag har aldrig blivit så sårad som jag blev av dig?

Råkade slänga iväg ett sms "Jag saknar dig".. För det gör jag ju.. Jag saknar det vi kunde haft, allt skulle ju bli bättre när du flyttade hit men allt gick åt helvete..
Fick hur som helst svar.. "Jag dig min sköna"
Jag; Jaså? Hur då? :$
Han: Fantasier är bra tills man kommer att tänka på något annat. Helt plötsligt är du borta igen. Vill du ska vara kvar där hela tiden.
Jag: Oj :$ vill du ses nån dag?
Han:Nej, det verkar ju helt värdelöst. Jag har ett bättre förslag. Vill du ses varje dag?
Jag: Klart jag vill.. Om du har tid..?
Han: Kommer inte att kunna ha tid med dig alltid. måste jobba o så. Sen vill jag ha tid för fotboll, vänner och familj. Men duger det så visst, hihi.



Varför kommer han nu och är så gullig? Mår verkligen dåligt över det här.. En del av mig vill ju så gärna. En annan del skriker åt mig att sluta, för jag kommer bli sårad igen..
Men visst är det väl värt att träffas en gång till? Bara för att se?
Jag minns ju trots allt första mötet.. Du hatade mig för du att du hamnade fel när jag inte visste att dom hade byggt om.. Första kyssen.. Första allt.. ÅÅÅH!

Av Cat - 9 oktober 2008 19:19

Nervositet är dagens ord.
Fotografering imorgon!
Moooneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! <3

Av Cat - 8 oktober 2008 08:14

Håppla, nu har jag rotat igenom mailen och funnit mitt lösenord. Nu jävlar blir det updates till förbannelse..

Vill börja med att citera min one and only tant råbiff, på vägen ner för rulltrappan i kungshallen/arna(?)

Råbiff ställde sig två trappsteg under mig och hon råkar redan vara väldigt kort..

Jag: Hade jag haft kuk nu hade du kunnat suga av mig ståendes.
Råbiff: Hade du haft stor kuk hade du kunnat kväva mig.

HAHAHAHAH
En annan fräsig kommentar av Råbiff inne på Lindex;
Kommer du ihåg mina strapons?
HAHAHA.. Hon menade stay ups ^^

Jaha, mobilen är stulen, sprids bilderna gör jag en anmälan, en gigantisk jävla anmälan och du kommer ångra att du föddes ditt äckliga missfoster..
Jobb på fredag, fotojobb.. 45K får jag för det. Hoppas verkligen att det itne skiter sig.. Är äckligt nervös och kan knappt sova, men nu är jag för en gångs skull vaken i tid men pallar integå på engelskan. Jag är för bra för det.


Bär pratar jag knappt med :( Men hon har kirrat biljetterna tills treet dogs och Flogging.. Så hon kommer hit snaaaart. <3 saknar!
Josefin, ni vet min bög? Hon är bäst som alltid.. Finns ingen annan bög som får mig att skratta så mycket som hon. :D 



ÅTER PÅ MITT GAMLA NR! Alltså, mitt nya, som blev mitt gamla eftersom jag gick över till kontantkort i ett par dagar..
TJINGELING PENISRING!
p.s varför ringer du mig inte på morgonen längre BÖG?!?!

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards