Alla inlägg den 5 november 2008

Av Cat - 5 november 2008 15:27

Allvarligt nu, varför är den här äckliga jävla världen full av tröga, fula undermänniskor?!
Om man är så äckligt less på folk som frågar om man vill se dem runka i cam så att man ägnar en hel presentation åt att förtydliga att man INTE vill, varför fortsätter dem att fråga?!!!?


För övrigt tappade jag mitt värde idag. Han behöver inte mig längre..
Det gör ont, det verkligen bränner.. Vill gråta, men kan inte, jag ska vara stark nu.. Har försökt att bygga upp den här förbannade muren i ett år, det här ska inte få sänka mig.. Jag har kämpat, jag förtjänar att inte gråta..

Känns dock värdelöst att man betytt så lite, och helt plötsligt betyder noll..

Jag får skylla mig själv, jag visste vad jag gav mig in på..

I feel like shit.. 



Livet går vidare eller hur var det?..

Keep on getting strong.

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards