Alla inlägg den 26 november 2008

Av Cat - 26 november 2008 10:47

Jaha, då kom jag hem igår. Vill inte vara här, vill tillbaka. Funderar på om jag ska tjata på söt att jag får åka till honom nästa helg istället för att han ska komma hit. Trivdes så jävla bra där uppe..

Men men, mår iaf hur bra som helst.

"Hittar du inga fel ska du inte leta heller" Ibland är Josefin smart. Inte bara rolig. Men på tal om rolig så måste jag ju få dela med mig av vad hon sa igår.
"Ibland blir jag så sugen på makaroner och ibland på spaghetti, det är inte samma sak.. Det är ju inte som att jag kan gå runt och tänka ååh vad gott med pasta. Man blir ju aldrig sugen på sånna spiraler.. bara makaroner eller spaghetti."


Well anyways, fick ett mindre kul och mer gulligt sms igår, som fick tårarna att spruta. Josefin tröstade mig. Det är ju sjukt hur underbar hon är. <3
KÄRLEK PÅ DIG BABE!


Jag passar väl på att bjuda ut mig lite i josefins ära.
Tjingeling penisring.

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards