Alla inlägg den 11 november 2008

Av Cat - 11 november 2008 16:29

Allvarligt talat så är jag less på det mesta nu.
Att sitta i 4 äckliga timmar, med en bunt äckliga människor på en äcklig lektion som jag inte ens valt att ha, är det värsta jag någonsin gjort!
Jag har alltså blivit tvingad till att läsa Foto A, jag vill inte!
Jag blev tvingad att sitta intryckt mellan äckliga människor, som förövrigt inte kan sitta stilla på en stol så det kändes som när man är på bio och nån sparkar en i ryggen hela jävla tiden, ja i 4 timmar.

MHM, som att inte det vore nog hade jag utvecklingssamtal. IG i kulturhistoria, who fucking cares?! IG i Svenska B, jag är sjukt besviken på min lärare, och IG+ i Matte B, både jag och Jocke vet att jag kommer få minst VG när kursen är slut.

Nåja, Jenny klagar ju tydligen på att jag inte löser uppgifterna.. VILKA JÄVLA UPPGIFTER DÅ OM JAG FÅR FRÅGA?!
Nej, just det. Det kan du inte svara på va? Nej, för vihar inte fått några uppgifter.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!


DÖD ÅT ALLA! 

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards