Alla inlägg den 16 december 2008

Av Cat - 16 december 2008 19:17

Nu ska jag sova och drömma om min Frankie, han är het.

Cat 'n' Stein
Bride of Frankenstein. <3



Åh, jag vill ha han. P.S karln är på julbord.

ville bara säga det.


pumpat bildäck med cykelpump, intressant, ooooja!
Diskuterat massa med Mathias, förlåt, det var aldrig meningen att såra dig..

 Olycklig kärlek suger? Även om någon bara är/var kär i mig och jag inte är det tillbaka så suger det...


Blivit överöst med gulligheter idag, Han älskar att vara med mig, och han är kär i mig..
Varken Han eller han är min karl..

tjing tjong styrstång!

Av Cat - 16 december 2008 07:30

För övrigt tror jag att jag och Frankie här hade passat sjukt bra ihop.
Han är ju jävligt het och jag väntar fortfarande på svar från karln angående min extremt viktiga fråga;
"Om möjligheten skulle komma... är det lugnt för dig då att jag ligger med Frankenstein?"


Kolla vad snygga vi är ihop, eller på varandra eller hur bilderna hamnar.
JAG BJUDER PÅ FRANKIE OCH FRANKENSTINA!

Av Cat - 16 december 2008 07:27

Mitt liv är räddat och det finns tre otroligt underbara personer jag måste få tacka; Iréne, Lena och Yvonne. TACK!
Jag är så glad att skolan har så underbar personal som faktiskt ordnade så jag får behålla mina pengar nu när pappa åker in.



På tal om helt annat surrade jag ganska mycket med karln igår, allt känns bättre när vi pratar. Jag vill liksom bara vara med dig hela tiden..

Satt och kollade igenom lite gamla sms från han.. Så jävla gullig!


Det är vansinne för jag vill bara slita alla kläder av dig, lägga dig i min säng å ha dig där. Att du alltid ska vara min. Se på dig, ta på dig, se dig när jag vaknar. Bara en sådan sak som att väcka dig på morgonen gör mig så satans lycklig. Höra dig yrvaken... I want and never let go.


Såååå vanskapt jävla snygg du e...... Ååååååhåhåhå shit....



Ja jag säger då de. Vacker har fått en ny mening för mig. Såååå satans jävla snygg. Du är en sådan jag bara skulle sätta mig  ner å titta på å bli helt okontaktbar av. vansinne

Tjingeling, nu ska jag dricka kaffe och hoppas att folk som särskriver genast slutar. Hur moget är det att sälja kläder med särskrivning?! STACKARS ALLA SOM KÖPT!

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards