Alla inlägg den 5 december 2008

Av Cat - 5 december 2008 09:26

Blev väckt av karln igår kväll, har inte gråtit så hysteriskt på länge. Jag hade ju längtat, varit lycklig och framför allt verkligen hoppats. Men nej, på en sekund så lyckades jag dränka kudden, utveckla andnöd och bli totalt jävla deppig. Min karl kommer alltså inte i helgen, det blir en helg utan min karl, kan ni förstå? Jag kan inte. Pfft, ofta jag tänker vänta i 2 veckor? Inte riktigt min stil, så jag tar mina sista besparingar och reser till Falun på måndag. Jag ska även sluta röka.. Tydligen. Vad mycket pengar jag kommer ha till att åka till Falun.

Volbeat är på torsdag så jag lär ju åka hem på onsdag, jag vill inte. Men jag vill ändå. Volbeat är ju liksom Volbeat, jag har redan betalat biljetterna, fixat hit Sandra, fixat förkrök/efterkrök med Sandra och Fanny. JAG LÄNGTAR!


Av någon konstig anledning ser jag även fram emot att träffa horan. Han jag från början ville mörda, men det är min tur att vara lycklig nu. För jag är lycklig, innerst inne. Blev bara lite sänkt, men man lär av sina misstag så jag vet att jag inte ska se fram emot saker i fortsättningen.


Blir väl antingen till att supa ner sig totalt idag eller åka till faster och bli full av mat. Eller så slår jag på stort och gör båda delarna. Ska hur som helst ha en filmkväll med Jessica i helgen med. Åh, vad fina vänner jag har. Tänka sig att två personer som är så olika kan gå så bra ihop ändå. Tack alla som finns här och försöker få mig glad och förlåt till alla som gillade mig glad.


Lyckad fotografering av b.C igår. Lär komma en update senare med bilder.
Nu ska jag ta en kopp kaffe, klä på mig och vandra ner till skolan.

P.S mina ögon gör ont.


Idag blir det bild på karln istället, så som jag såg han första gången, i spidermanmask!  

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards