Alla inlägg den 13 december 2008

Av Cat - 13 december 2008 22:33

Som vanligt får jag väl be om ursäkt för att jag inte haft tid att uppdatera, satt och knåpade ihop very bra inlägg i mitt skrivblock på tåget upp till karln i måndags och sedan skrev jag ett nytt innan jag åkte hem. Men det känns som old news så vi skiter i det.

Var iaf hos karln måndag-onsdag, var väl sådär.. Älskar ju att få vara nära honom, ligga och pussa på honom och framförallt så gillar jag när han pussar på mig. Hans skratt är det charmigaste jag vet och fy satan vad kär jag är.

Men men, ska till Etuna över jul då tydligen, eftersom karln "glömt" att vi bestämde att han skulle hit så ska han till sin familj, who can blame him? Sen bär det av till Josse och Hans vid nyår för att sedan roadtripa i januari, heja sj och 25kronorsbiljetter!


Volbeat i tosdags, liiiiiiiiite för mycket alkohol för vissa kanske man skulle kunna påstå. Sandra hamande i fyllecell och jag minns inte alls mycket från hemresan. Hällde ut min öl över nån brud som satt vid mitt bord, fick en utskällning men vem har tid att bry sig? Surrade en hel del med Affe och minns inte hur jag tog mig  hem, men jag kom ju hem iaf, med massa mat tydligen. Trodde jag tappat mina cigg men till min stora förvåning hittade jag ett oöppnat paket i en påse på golvet i natt.. Så jag fick alltså aldrig med mig dom. MEEEEEN MEN. Jag kände bara att jag behövde skriva av mig lite. 


herrå vettö.

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards