Alla inlägg den 14 september 2008

Av Cat - 14 september 2008 17:46

Jaha, då var man bakis igen. Börjar bli lite som en söndagsvana.  Jag gillar det inte, men kan inte hjälpa att jag älskar öl och känslan av att vara helt väck, bara tänka på annat helt enkelt.

Pratade med Johan igår, hela tre timmar i telefon. Kändes annorlunda men ändå bra, jag menar, vi har inte pratat i telefon på över två år.. Vi var tillsammans i början av 2006. Han kommer hur som helst hit nästnästa helg så ska vi snacka lite skit och dricka lite öl. :)


Hade en jävligt skum dröm inatt,  jag, Joel och Christoffer från min klass började jobba på ICA för man fick 3 månaders lön bara sådär utan att egentligen jobba. Så somnade jag på en soffa mitt i butiken och när jag vaknade i sömnen så stog alla omkring mig och såg rädda ut.. Hade tydligen skrikit och massa och kissat på mig. HAH!


Drömmer man för övrigt att man maler peppar är det ett tecken på melankoli.


Hahahaha, när jag nös här om dagen så sprack min läpp. GOOOO CAT!

 Nej, nu blir det till att handla cigg och bakismat. Puss på mig.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards