Alla inlägg den 24 september 2008

Av Cat - 24 september 2008 18:22

Josefin says:
"det händer inget.. man går dit och ingen är där, man ringer och ingen svarar..."
Josefin says:
HAHA
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
va?
Josefin says:
kul ju
Josefin says:
lars eriksson
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
aha okej?
Josefin says:
IDOL??
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
:/
Josefin says:
va fan det 'är ett program, på tv4?
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
jaha?
Josefin says:
som man ser på
Josefin says:
han tävlar där
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
okej?
Josefin says:
VA FAN
Josefin says:
bry dig :(
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
hahahahahahaah
Josefin says:
har du nakenbilder på dig på mulligt.se?
Josefin says:
vad är de för sida. en sida för feta?
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
nee ?
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
japp ^^
Josefin says:
hahah vad fgör man där da_?
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
eller asså för feta brudar och killar som gillar oss ^^
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
haha pratar med folk
Josefin says:
okej
Josefin says:
åhhhhhhhhh småland
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
öööööh?
Josefin says:
nu pratar vi mer om fettot
Josefin says:
tycker du att ni 'är lika?
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
nej usch
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
tycker du det eller?
Josefin says:
ja lite ni har ju tatueringar och så
Josefin says:
HAHAHAH
Cat. Dance all people, I hold the gun. says:
jävla mongo, då är jag lik halva världen? du med?




HAHAHA WTF, kan inte låta bli att älska henne :D
Tänk om hon inte finns kvar en dag.. Vem ska då underhålla mig?

Tjärlek på Josefin för vi elskar varandra FETT mycket! <3

Av Cat - 24 september 2008 16:34

Ultraviolence? Det närmsta våld du kommit är väl dina rakblad ditt patetiska luder!




Anyway, det känns bra.. Riktigt jävla bra. Kan inte gå in på vad eller vem för jag vet att han snokar ibland. ;)
Längtar,  vill, ska. Kom nu.. Ååååh.
Ps, nej det är inte kärlek.. I guess ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards