Alla inlägg den 15 september 2008

Av Cat - 15 september 2008 18:53

Så nu var det den här saken då, som jag lovade att berätta om.
Det är som ett spel, eller en lek.. Helt ofrivilligt ska jag bara tala om för er, för det är inget jag vill och jag hatar att det är så. Men hur som helst så går det ut på att få killar att tycka om en och när dom väl gör det tappar man intresset och har alltså sårat honom. Om dom inte visar intresse så får man kämpa för det, det är spännande.. En utmaning..


Jag vill inte ha det såhär men jag kan inte hjälpa det. Jag vill bli kär på riktigt men jag känner mig bara äcklad p.g.a alla mina tidigare "förhållanden". När man väl hittar någon man fattar tycke för så sliter han ut ens hjärta och hoppar på det, som om det inte vore värt ett piss. Det måste ju vara något man kan bearbeta och komma ifrån, right?



Ska bli skönt att komma iväg till mitt bär nu i veckan iaf, saknar henne så det gör ont. <3
Ska med andra Sandra och shoppa med, vi ska vara porriga på båten. xD
Mwah, synd att Fanny jobbar kväll :(





JOSEFIN ÄR FORTFARANDE BÖG!

Av Cat - 15 september 2008 00:21

Vill bygga ut min bröstkorg.. Tatueringen givetvis, eller tatueringarna för att vara mer precis.  Ska knåpa på lite ideer, men just nu ska jag sova.

BARA FÖR ATT JAG KAN!

På tal om psykologi som jag ska ha imorgon så måste jag uppsöka en psykolog tror jag, det här börjar bli jobbigt. Well, ni får veta vad imorgon. 



Jag är ju grym på att måla! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag gillar dig.
 Jag hatar dig.
 Jag råkade.
 Intressant.
 Har inget bättre för mig.
 Vill veta om du skriver om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards